HTML

Ferrariszubjektív

Friss topikok

275 GTB

s.benegúz 2013.01.21. 19:13

 

ferrariszubjektiv.blog 275-gtb-6c-scaglietti-longnose-1965-66 r1

 

 

 

 

A 275 GTB az 1964-es párizsi autószalonon mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ferrari közúti autói közül ezen alkalmazta először a független hátsó kerékfelfüggesztést, és a kombinált váltó és differenciál egységet az un. transaxle rendszert.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ferrariszubjektiv.blog 275-gtb-6c-scaglietti-longnose-1965-66 r1

Technikai adatok:

Típus: 2 üléses kupé
Hossz: 4325mm
Szélesség: 1725mm
Magasság: 1245mm
Tengelytáv: 2400mm
Tömeg: 1100 kg (száraz)
Fékek: tárcsa
Sebességváltó: 5+R
Üzemanyag tank: 94 l
Motor: elől, 60°V12
Furat/löket: 77x58,8mm
Lökettérfogat: 3285,72 ccm
Sűrítési arány: 9,2:1
Legnagyobb teljesítmény: 280 LE (7600 1/min)
Keverékképzés: 4 vagy 6 db 40 Weber DCN/3 karburátor
Vezérlés: hengersoronként egy vezérműtengely, hengerenként két szelep
Legnagyobb sebesség: 258 km/h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ferrariszubjektiv.blog 275-gtb-6c-scaglietti-longnose-1965-66 r6

Címkék: cikk oldtimer Ferrari 275 GTB

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrariszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr705033061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása