A 275 GTB az 1964-es párizsi autószalonon mutatkozott be a nagyközönségnek. A Ferrari közúti autói közül ezen alkalmazta először a független hátsó kerékfelfüggesztést, és a kombinált váltó és differenciál egységet az un. transaxle rendszert.
Technikai adatok:
Típus: | 2 üléses kupé |
Hossz: | 4325mm |
Szélesség: | 1725mm |
Magasság: | 1245mm |
Tengelytáv: | 2400mm |
Tömeg: | 1100 kg (száraz) |
Fékek: | tárcsa |
Sebességváltó: | 5+R |
Üzemanyag tank: | 94 l |
Motor: | elől, 60°V12 |
Furat/löket: | 77x58,8mm |
Lökettérfogat: | 3285,72 ccm |
Sűrítési arány: | 9,2:1 |
Legnagyobb teljesítmény: | 280 LE (7600 1/min) |
Keverékképzés: | 4 vagy 6 db 40 Weber DCN/3 karburátor |
Vezérlés: | hengersoronként egy vezérműtengely, hengerenként két szelep |
Legnagyobb sebesség: | 258 km/h |