Tegnap mutatkozott be a legújabb ferrari modell: a California T, vagy inkább fogalmazzunk úgy a California alaposan átdolgozott, új verziója. A teljes teherviselő felépítmény érintetlen maradt, így az autó megőrizte könnyen azonosítható jellegét, viszont a forma kicsit módosult. Az eleje teljesen új dizájnt kapott: a fényszórók, a légbeömlők, és minden más is változott. A hátsó traktusban már kevésbé radikális az eltérés, pedig igazából ott sem maradt semmi érintetlen. Egyedül a méretes diffúzor az ami elsőre szembetűnik, de más a kipufogók elhelyezése, illetve eltűnt az elődön alkalmazott fekete sáv is. A sok vízszintes vonalnak köszönhetően az új autó talán kecsesebbnek hat hátulról mint a régi. Az utastérben sem feltűnőek az újítások, maradt az ismerős dizájn apró változásokkal. A legszembetűnőbb a bajuszkapcsolókat kiváltó ferrari egyenkormány megjelenése.
Az autó nevében a T a turbóra utal. Sok év után ez az első modell a Ferrari kínálatában ami feltöltéses motorral készül. A két turbó ellenére a maximális teljesítmény csak szerény mértékben emelkedett (560 LE - 7500 1/min.), a forgatónyomaték csúcsa viszont nagyon jelentősen (755 Nm – 4750 1/min.).
A lemezek alatti változások nem merültek ki csupán az új motorban, továbbfejlesztették a fékrendszert, a futóművet, és a tetőmozgatás is gyorsabb az elődmodellhez képest.
Hogy a turbómotoros California képes-e arra a közvetlen gázreakcióra amit a Ferrari ügyfelei megszoktak még kérdés, de az erejére és a formatervére biztos nem lesz panasz.