A Ferrari a második egymást követő évben érdemelte ki ezt a kitüntető címet, melyet a brit Brand Finance nevű cég a vezető márkákat értékelő éves jelentése alapján ítélt oda . Számításuk alapjául nem csak a pénzügyi bevételek szolgáltak, hanem olyan elemek is, mint a hírnév, a vásárlói hűség, és az emberi erőforrás minősége. A maranelloi cég ezzel olyan nemzetközi óriásokat előzött meg, mint a Google, a Coca-Cola, a Hermes és a Disney.
A Ferrari a legerősebb márka a világon
2014.02.23. 11:05
Címkék: cikk Ferrari
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrariszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr405827938
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.