Kiderült mivel rukkol elő a Ferrari néhány hét múlva Genfben, az F12 utódával, amit 812 Superfast-nak hívnak. Az autó megjelenésén tetten érhető a GTC4 Lusso-n bemutatott új formanyelv és a Ferrarinál már-már szokásos eklektika. Kicsit kevesebb vonal és domborulat letisztultabb, elegánsabb összhatást eredményezne, de ettől Maranello-ban valamiért idegenkednek. Így a megkapóan szép részletek keverednek a túlgondoltsággal.
Műszakilag minden területen sikerült előrelépni, a V12-es erőforrás ezúttal 6,5 literes, teljesítménye megegyezik a LaFerrari benzinmotorjának teljesítményével: kereken 800 LE. Nyomatékának maximuma 718 Nm 7000-es fordulaton, de ennek 80%-át már 3500-nál leadja. Új a 350 baros direktbefecskendező-rendszer, a Ferrarinál Virtual Short Wheelbase-nek nevezett hátsókerék kormányzás, a dupla hátsólámpa, a kabin dizájn, és egy különleges szín is a Rosso Settanta.
Ami maradt szerencsére a régi: az autó hangulata. Nincs se turbó se villanymotor a hajtásláncban, csak a 8500-ig pörgethető mámorító szívómotor, ami lelkesen trombitálja a világba, hogy nem a kisszériás sportkocsik szennyezték el a légkört.